сряда, юли 16, 2008

Бити и пребити

По информация от самите потерпевши на 5 юли вечерта хижарят на заслон Тевно езеро (Пирин), заедно с още 4 човека е пребил жестоко 4 туриста спящи на палатки в близост до заслона. Информацията в публикуваната статия на места е противоречива и аз имам известни съмнeния около случката.
Хижарят Иван и приятелката му Валя познавам съответно от 9 и 7 години. Иван наистина е доста сопнат (като всички Банскалии) и от него има доста оплаквания за грубо отношение към туристи. Аз лично винаги съм се разбирал с него и никога не съм имал проблеми, но допускам че е възможно, ако преди това са имали някакви търкания да им е налетял на бой.
Потърпевшите са си извадили съдебни медицински експертизи и са подали сигнал в полицията. Ще следя случая и ще ви информирам за развитие по него. Ще бъде жалко, ако тоза ключово място за преспиване затвори врати.

Допълнение - 06.08.2008
На 19.07. вечерта на палатки пред заслона са спали Цво, Ачо и Светльо. Иван се е държал изключително любезно с тях и даже не им е взел пари за палатката. В кратът разговор е била засегната темата за пострадалите, като коментара на Иван е бил, че имало някакви пияни туристи, който дигали шум, хвърляли пиратки и плашели животните (питомни и диви) в района. Не е споменал, че е имало бой (естествено), но това е нормално. Ако е вярно описаното от него сигурно и аз бих скочил на бой на тези изроди.
На 22.07. в Сутрешния блок по Нова телевизия гостуваха 4-мата пострадали, видяха ми се свестни хора (с изключение на Ралица, която ми изглежда скандалджийка) и вече честно казано не знам на кой и за какво да вярвам. Факт е обаче, че Иван все още не е арестуван, така че някакво сериозно развитие по случая явно скоро няма да има.

Няма коментари: